Friday, February 11, 2011

kecamuk hati

Aku tak mengerti apa yang ku rasa
cinta yang tak pernah begitu hebatnya
aku begitu pening melihat kau
menusuk hatiku
.....
aku tak berapa faham,sesetengah perkara,walaupun aku tak suka....tapi aku harus hadapinya....benci,marah,sakit hati semua benda ada dalam hati aku nie...the worst week ini this month....hari tu aku dapat berita kwn ku accident....sorang tu teruk sangat....dan dengar citer dye nak kene hantar JB...pastu hari yang sama....entahlah...aku malas nak ingat perkara tu lagi...buat hati ku luluh dan macam2 lagi.....aku berharap sangat suatu hari nanti aku dapat pergi jauh dari dia...lagi jauh..lagi sukar untuk aku terseksa macam nie......

aku tahu walau macam mane usaha kita buat.....kalau org tu dah tak suke jangan mimpilah dye akan hargai apa yang kita lakukan....sebab tu lah aku harap....dye nampak apa yang cuba aku lakukan,walaupun tak sesempurna yang diidamkan...tapi dihargai dan diingati dgn tulus ihklas....
mimpi indah kita tak kan selalu berlaku tapi dgn berkat dan usaha doa dan kerja keras kita...insyallah...suatu hari nanti mimpi boleh jadi kenyataan...bukan...

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers