Monday, May 18, 2015

Heart

Salam semua dan Selamat Sejahtera kepada yang sudi membaca

kali terakhir saya coretkan cerita di laman ini adalah lebih kurang 2 tahun yang lalu
saya bercerita pengalaman pertama saya di KUPTM KL

Saya ingat-ingat lupa isi kandungannya tapi yang pasti pengalaman yang saya dapat sepanjang 2 tahun kebelakangan ini agak menarik...dipenuhi dengan suka dan duka yang menjadikan siapa saya hari ini.

Sepanjang 4 semester utk Dip. TESL (Teaching English as a Second Language), saya telah lakukan pelbagai pekara yang mengajar saya erti tidak putus asa dan paling penting bersedia untuk segala kemungkinan yang terjadi.

Untuk sem 2 dan 3... secara asasnya saya belajar untuk sesuatu yang saya tak tahu... saya belajar menjadi cikgu, pengkaji dan pelbagai lagi. saya juga mengenali sahabat yang sentiasa disisi saya serta rakan  yang menjadi peneman kita dikala senang dan susah...i`m feeling wonderful to having you as my friends (not to be mention but i know who).

Tetapi cabaran terbesar datang atau tiba kala sem 4..
The best moment in your student`s life. Saya mampu kata, jangan pernah putus asa jika anda telah tiba di satu saat dimana semua yang anda lakukan adalah untuk kepentingan orang lain dahulu baru diri sendiri

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers