Sunday, September 4, 2011

Setakat Ini

Hari ini 7 syawal,Bermaksud bermula kembali tugas ku sebagai seorang pelajar.Hari ini aku kembali ke kampus Pra-U bukan sebagai pelajar biasa tetapi sebagai seorang pelajar yang penuh dengan tanggungjawab yang berat untuk membuktikan diriku ini adalah yang terbaik dalam yang terbaik atau (I`m the best among the Best) oleh itu aku perlulah bertindak aktif dalam perkara-perkara yang belum aku capai setakat ini.Walaupun perit laluan yang ku pilih ini moga,keperitan yang aku lalui ini sentiasa menjaddi pendorong semangat utntuk aku terus mencuba lagi,lagi dan lagi tanpa ada rasa putus asa dalam diri ini.....The Greateast Thing In The world Start With A Small Thing where it could change the future.....Amin

Well,Last week i had a barbeque with the rest of my family...we all play mercun dan bunga api but most important thing...i love to help my father and uncle to barbeque meat,lamb,squid,udang,sosej,otok-otak kempas and many more...and before we start the program we had sang Happy Birthday to My Father (Love him So much ;D) anyway,walaupun raya tahun ini kurang meriah(my mom had to work) it still be my first celebaration of 18.............


No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers