Friday, February 26, 2010

Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Ibukota Malaysia Yang Mengagumkan

Kuala Lumpur (KL) mempunyai pelbagai kebudayaan serta tradisi yang pasti akan menarik minat anda untuk menetap di sini. Keramahan bandaraya ini akan menawan anda untuk menjejaki keunikan tempat ini, yang mendapat pengaruh pelbagai budaya.

Terdapat orang Cina, Melayu, India Selatan, Malaysia Timur, kumpulan etnik, Thai, Indonesia, Sikh, dan juga warga professional.Setiap masyarakat menawarkan festival, makanan, muzik, seni, dan fesyen tersendiri yang turut mempengaruhi budaya lain.

Kehidupan malam di KL juga sangat menarik, selain terdapat budaya seni dan persembahan yang menggabungkan gaya kontemporari dan tradisional. Terdapat juga aktiviti sukan dengan infrastruktur terkini.

KL sendiri sebuah bandaraya dengan senibina yang terdiri dari rumah agam berusia beratus tahun ke bangunan pencakar langit yang moden. Cubalah juga, makanan yang pelbagai di Kuala Lumpur selain membeli-belah di sini.

KL adalah syurga membeli-belah dan menawarkan pelbagai pilihan untuk semua orang. Di sini, anda berpeluang melihat gabungan budaya, pakaian, dan makanan serta suatu yang unik yang sukar didapati di bahagian lain negara ini.

Pelancong ke Kuala Lumpur juga boleh melihat sendiri keunikan dan keajaiban bandaraya metropolitan KL melalui bas pelancongan dua tingkat. Untuk maklumat lanjut layari laman web: www.myhoponhopoff.com

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers